У мережі згадали, якими унікальними рисами виділявся " Запорожець"

"Запорожець", відомий автолюбителям безліччю жартівливих прізвиськ, незважаючи на свій несерйозний імідж мав цілий ряд цікавих конструкторських рішень, які ставлять його вище більш престижних "Волг" і "москвичів". В РосЗМI розповіли, чим "горбатий" виділявся серед інших машин.

Наприклад, в числі цікавих рішень, застосованих в конструкції "Запорожця" можна відзначити V-подібний двигун, що нагадував двигун з танка Т-34. Цей же двигун не потребував Водяному охолодженні, оскільки охолоджувався він повітрям. Це, втім, однозначним плюсом назвати не можна, оскільки нерідко він все одно перегрівався.

Встановлювався мотор, до речі, не спереду, як у більшості радянських машин, а ззаду. У поєднанні з заднім приводом ця властивість давала ніяк не підготовленому до бездоріжжя "Запорожцю" не найгірший позашляховий потенціал.

Грубка в салоні ЗАЗ-965 була автономною, тобто для її роботи не було необхідності запускати двигун.

У числі зручностей в обслуговуванні можна відзначити взаємозамінні скла, тобто і спереду, і ззаду в "Запорожці" встановлювалися однакові деталі, що здешевлювало обслуговування.

Популярні новини зараз

Природа вирішила стерти Росію: після пекельних потопів країну накрило сніговими бурями та ураганами

Не залишиться жодного розлучення: як помити вікна за допомогою чотирьох перевірених способів

Як правильно згадувати близьких на Великдень: обов'язково зробіть це, щоб рідні вас почули

"Росію повністю затопить": відома провісниця розповіла, коли в Україні настане світ

Показати ще

Конструкція "Запорожця", звичайно, мала і зовсім вже явні недоліки, наприклад, робота дверей. Двері в машині відкривалися нестандартно-назад. І якщо дверцята закривали недостатньо сильно або замок зношувався, то під час руху Двері могла відкритися, залишаючи вм'ятини на кузові.

Повертаючись до позитивних якостей "горбатого", можна згадати ще одне рішення, яке допомагало на бездоріжжі — плоске днище. Завдяки цьому ЗАЗ-965 без особливих труднощів проїжджав по колії там, де інші легкові автомобілі ризикували втратити кардан або глушник.

"Запорожець" був першим радянським серійним автомобілем, який масово адаптували для людей з обмеженими можливостями. Невеликим плюсом також можна назвати велику в порівнянні з сучасниками точність приладів — одометр вимірював пройдений кілометраж з точністю до сотень кілометрів.

До цього інформаційний портал "Hyser" повідомляв, що у Росії автолюбителі виявили гараж з "Самарою", на якій залишилися заводські пломби.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що АвтоЗАЗ показав українцям проект оновленої версії популярного автомобіля ZAZ Lanos.

Також "Hyser" писав, що колишній працівник шиномонтажу розповіла автолюбителям, яким чином їх можуть обдурити на сервісі.